Optimiziranje lepe strani

Internet optimizacija

Spletne strani in optimizacija

Zakaj je pomembna dobra optimizacija spletnih strani

Si za vaše spletne strani želite, da bi bile visoko uvrščene na internet iskalnikih, bi privabljale čim več ciljnih torej dejanskih kupcev, da bi bile najdene pod različnimi ključnimi besedami, bi lahko sami preverili in spremljali učinke ter rezultate optimizacije spletnih strani? Optimizacija spletnih strani oziroma angleško Seo (Search Engine Optimization) je v času porasta spletnih strani in velike konkurence vitalnega pomena, saj omogoča dobro najdenost vaše spletne strani v iskalnikih, kar posledično pomeni več obiska in večjo prepoznavnost spletne strani. Mnoga podjetja se zatekajo kar k plačljivi promociji spletnih strani, vendar se na dolgi rok kot najkvalitetnejši in najbolj produktiven izkaže obisk spletnih strani preko iskalnikov. Prednost seo optimizacije je tako tudi v enkratnem plačilu, kajti ko je stran optimizirana in dobro uvrščena v iskalnikih, obisk na vaše strani dobivate nepretrgoma in brezplačno. Z odločitvijo za storitev optimizacije internet strani boste pridobili dobro in stabilno uvrstitev v spletnih iskalnikih, strokovno pomoč pri izbiri najučinkovitejših ključnih besed povezanih z vašo storitvijo, umestitev ključnih besed na spletne strani, ki je pomembna tako za iskalnike kot za bralce vaše spletne strani, dovršeno celostno optimizacijo spletnih strani, možnost spremljanja rezultatov in učinkov optimizacije.

Kaj sploh je optimiziranje internet strani in zakaj jo podjetje potrebuje?

Optimizacija spletnih strani oziroma angleško "Search Engine Optimization (SEO)" danes predstavlja postopek priprave spletnih strani na način, da jih spletni iskalniki (google.com, bing.com, najdi.si, ...) čim bolj učinkovito najdejo. To pomeni, da se ob kvalitetni optimizaciji spletnih strani določena spletna stran za izbrane ključne besede v internet iskalnikih uvrsti čim višje med ponujenimi rezultati. Na visoko uvrstitev v iskalnikih vpliva vrsta pravil, ki jih je potrebno upoštevati že pri samem postopku zasnove in izdelave spletnih strani. Ker danes samo kvalitetna optimizacija spletnih strani ni dovolj za zagotovitev visokih uvrstitev v iskalnikih za vse vaše ključne besede, je potrebno tudi oglaševati na spletnih iskalnikih Google ter Najdi.si. Učinkovita optimizacija internet strani je ključnega pomena za občutno povečanje obiska vaših spletnih strani. Samo pravilno izbrane ključne besede prinesejo ciljne obiskovalce. Obisk z iskalnikov je daleč najkvalitetnejši obisk spletnih strani in je brezplačen. Ali veste, da je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih danes ključnega pomena?, da 90% obiskovalcev v iskalniku pregleda samo prvo stran z najdenimi rezultati?, da večino obiska vaših spletnih strani ustvarjajo ravno obiski iz web iskalnikov?

Se lahko optimizacije spletnih strani lotim sam?

Optimiziranje internet strani oz optimizacija spletne strani je eden izmed najpomembnejših korakov v celotnem procesu izdelave internet strani. Na trgu številni ponudniki ponujajo in obljubljajo gradove v oblakih, ki naj bi jih boste dosegli s pomočjo njihove optimizacije spletnih strani. A žal je tako, da se za dejanskim procesom optimizacije spletnih strani skriva mnogo več, kot le številčno umeščanje ključnih besed v spletne strani. Slaba optimizacija spletnih strani lahko privede tudi do kaznovanja spletne stani s strani iskalnikov, kar privede do izpada obiskovalcev in kupcev. Nekateri od pomembnejših faktorjev učinkovite optimizacije:
• pravilna izdelava internet strani (kodiranje),
• pravilna izbira ključnih besed,
• pravilna umestitev ključnih besed v internet strani.

Tako je zelo pomembno, da je optimizacija internet strani opravljena kakovostno in strokovno. Že v postopku izdelave spletnih strani je treba upoštevati postavitev izdelava spletnih strani ključnih besed in fraz, ki zadevajo vašo dejavnost. Na koncu postopka izdelave je potrebno s stranko narediti še končno optimizacijo spletnih strani za izbrane besede in to brezplačno. SEO optimizacija se obravnava posamezno, tako da se na podlagi pogovora ter pričakovanj firme opredelijo željeni cilji. Glede na cilje se določijo stroški, ki so vezani na rezultat optimizacije.

<< Domov